Nikon Coolpix S560 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nikon Coolpix S560 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yan1982 23-07-2009
Geschreven voor: Nikon Coolpix S560 zwart

Camera zojuist gekocht en in eerste instantie niet tevreden met het het beeld. Echter toen ik de foto's op de computertoonde was het beeldkwaliteit perfect. Het schermpje van de camera toont regenboogkleuren bij gedetailleerde foto's (had een foto gemaakt van de structuur van mijn spijkerbroek). Echter ligt dit aan het schermpje want de foto was perfect op de computer zonder korrels of reflecties. Ik lees veel slechte beoordelingen over Nikon en de kwaliteit van de foto's, maar dit kan dus aan het beeldschermpje liggen. Verder is het toestel erg handig in gebruik. Ik heb voor dit toestel btw 149 euro betaald en geen 220 zoals hier op de site aangegeven